dimarts, 27 de setembre del 2016

ELS ALUMNES DE LA USEE PER AQUEST CURS 2016-17

AINA

Hola em dic Aina i tinc 14 anys.
He nascut a la Xina a la província Nenxang.  El que m'agrada molt són els bebés, les chuches  i comprar coses, estar de vacances i quedar amb els amics. No m'agrada anar a l'institut  ni que em molestin, els petards, fer-me gran ni que em renyin.
Sóc simpàtica, alegre, riallera i treballadora. Tinc molts amics a la usee. La meva millor amiga és la Marta i els meus millors amics són el David i en Jaime.
Els meus sentiments més bons són l' alegria i estar contenta.
Quan sigui gran vull ser mestre de bebés, de nens o monitora de menjador.




ESTELA

Hola em dic Estela tinc 12 anys. Faig primer d'Eso.
M'agrada  cantar, passejar els gossos i el fit kid .
No m'agrada: que em renyin i que facin bromes.
De gran vull ser  cantant.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada